Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2013 15:41 - ПРЕД-ИЗБОРНО ПОСЛАНИЕ НА ОЙКО ОРИСОВ - БУДА КЪМ НЕГОВАТА МИЛА МИ БОЛ-ГАРИЯ
Автор: aveboko Категория: Бизнес   
Прочетен: 1390 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 23.03.2013 16:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Мила Ми, любима Ми, Бол-Гария!  Дойде Ми време да Ми станеш и от сън Ми и да Ми се събудиш! За да не Ми забравиш за някои моменти от моето Ми  Аз, ето Ми посланието Ми:
1. Гладът ти е отговор на гнева Ми! 
2. Никога не Ми спори  и не Ми възразявай, защото мнението Ми е винаги по-правилно от твоето.
3. Скъпите Ми подаръци са враг на любовта Ми!
4. Не Ми  прави нищо, което да Ми обиди или нарани моето Ми Аз! Включително не Ми дръж сметка.
5. Да Ми переш, чистиш Ми и готвиш Ми е привилегия, която не всяка мила Ми Любима Ми  може да Ми има!
6. Не Ми харчи безразсъдно парите Ми! 
7. Няма нищо по-хубаво за теб от това, да Ми доставяш сексуално удоволствие!
8. Не Ми товари с домашни задължения! Имам по-важни неща като медиите Ми, футбола Ми, телефона Ми, болестите Ми, масажите Ми.
9. Обичай и уважавай приятелите Ми! Тяхното одобрение Ми е важно за теб.
10. Благодари Ми, че най-способният Ми, най-умният Ми, най-красивият Ми грях се простира от горното Ми до долното Ми!
...ЗатУй и за онУй - Избери Ми пак моя хляб! Аз искам да те помня все така...приведена и подчинена, гладна, жадна и вталена - от ласките Ми и грижите Ми по теб, мила Ми, любима Ми Бол-Гария...

image Това не е Бол-Гария...Бол-Гария си Ти!









Гласувай:
6



1. aveboko - от блога на: andrei Категория: Политика
23.03.2013 16:09
Като форма на тежка социопатия и болезнен нарцисизъм,при които човек се чувства самодостатъчен,но в моменти на просветление разбира защо е мразен-и понеже е страхливец по рождение,принуждава приближените си да вършат вместо него-престъпление след престъпление и помпа самочувствие което винаги му е липсвало!В средите на психолози и психиатри е известен факта,че най-жестоките престъпници са патологичните страхливци!
http://andrei.blog.bg/politika/2013/03/16/aktivno-milicionersko-meropriiatie-na-mutrata-borisov-syjale.1064804#last_comment
цитирай
2. ok3223 - Брависимо ...
26.03.2013 11:27
Това говедо не заслужава и да го заплюва човек.
Докаде го докарохми с тез демокрации, от вида И. Костов и Боко Тиквата.
Теези са като дървениците. Вонят ... и смучат народна кръв и дебелеят, богатеят, и без грамче чест и съвест се чувстват онеправдани от народа.
Това са хора без чест и с ампутирана съвест, човешки изроди и родени престъпници.
Такива само господин САСТРАПОП МОЖЕ ДА ГИ ОПРАВИ.
Никой и нищо друго ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aveboko
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 98282
Постинги: 38
Коментари: 86
Гласове: 175
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930